Buna ma ajute si pe mine cineva cu o problema de matematica de geometrie in care trebuie sa aflu unghiurile cate grade au dar in acel triunghi trebuie sa trasez si inaltimi mediane etc!! Va rog ajutati-ma e pentru maine si trebuie sa o fac urgent.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T14:01:14+03:00
Masura unui unghi de face cu un raportor. Pe o latura pui raportorul pe 0, si apoi te uiti pe raportor unse de intersecteaza cu cealalta dreapta.

Inaltimea se face cu un echer. Practic, pe baza unui triunghi trebuie sa se formeze un unghi de 90 de grade, care va ajunge - sau va pleca - depinde de cum privesti tu lucrurile.

Mediana este latura care dusa dintr-un varf al unui triunghi pe latura opusa o imparte pe cea din urma in doua parti egale. Practic, cu o linie vezi cat are latura ta, o imparti in doua, faci un mic semn ca sa stii unde e jumatatea, si apoi unesti varful cu semnul facut mai inainte

Mai este Bisectoarea. Aia imparte unghiul in dou aparti egale. Se face tot cu ajutorul raportorului. Practic afli cat are un unghi si valoare o imparti la 2. Apoi cauti pe raportor valoarea data, faci un semn, si cu ajutorul unei rigle trasezi o linie pana la latura opusa.
Da multumesc asta stiu dar nu stiu cum sa aflu unghiurile.
pai ai un raportor? ca iti dau un link unde te poti uita ca sa vezi exact cum se face
2014-04-03T14:03:24+03:00
Deja ti-a raspuns cealalta fata mai are rost sa iti raspund fiindca daca vrei pot sa iti spun (dar e cam aceelasi lucru pe care ti l-a spus si ea)
Nu multumesc asta stiu dar eu nu stiu cum sa aflu unghiurile pentru ca trebuie sa compun eu acea problema si nu stiu ca sa o fac. Intelegi?