Puteti sa-mi da-ti o idee de compunere cu titlul "Visul meu de-o noapte"?

2
povesteste un vis de-al tau.. iamgineazati ca esti intr-o padure, esti relaxata, dar totusi plina de viata si te plimbi pe acolo pentru linistea ta interioara.. nu stiu vezi tu :D
sfatul meu este:fa o compunere care sa iti prezinti viitorul pe care ai vrea sal ai...
Imagineaza-ti ca ajungi intr-o lume paralela cu a noastra . S-au un alt vis ar fi ca ajungi in spatiu la stele si vorbesti cu ele si iti spun ca s-au plictisit sa stea de atatea milioane de ani pe cer . .^^.

Răspunsuri

2014-01-18T10:37:29+02:00
Poti sa scrii ca ai visat ca ai fost pe Titanic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T10:41:46+02:00
Ceva ce tie ti-ar placea foarte mult sa se intimple in viata ta, incepi cu faptul ca te afli acolo, descrii tot ce vrei sa se intimple, si se termina cu alarma ceasului, sau vocea dulce a mamei care te trezeste in momentul culminant, sau ciinele te linge pe fata cind tie iti parea ca te saruti cu printul
1 5 1