Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T10:07:49+03:00
3x la puterea2=6 imparti 3
x la puterea2 = 2 deci x este egal cu radical din 2
la 13/x=x/13 faci produs miezi egal cu produs extremi deci x la a2a egal cu 13 la adoua adica cu 169 rezulta ca x egal 13 faci la fel si la a3a problema
1 5 1
2014-04-03T10:17:55+03:00
3x²=6  |:3     x²=2 =>x²-2=0 deciS={+_V2}          13/x=x/13   x²/169       5x/4=20/x     5x²/80