Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T10:02:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Intr-o vara am mers cu niste prieteni la un gratar in padure.Era cald si totul era uscat.Doar un izvor din apropierea noastra ne mai racorea.Eu si cu prietenii mei am plecat.Pe drum,un zgomor groaznic ne-a speriat.Nu stiam ce este,de aceea nu ne-am apropiat,de frica sa nu fie vreun animal.Unul dintre noi care era mai curajos s-a apropiat,adica eu :))).M-am dus mai departe,si zgomotul a disparut.Cand am vrut sa ma intorc,nimeni nu mai era acolo.M-am speriat la culme si am fugit.Ceva fugea spre mine.Am facut inconjurul unui copac si m-am lovit de prietenii mei,care s-au speriat de asemenea.Am rasuflat usurata si am plecat mai departe.

:*************
56 4 56
2014-04-03T10:14:49+03:00

eu si fratele meu matei am hotarat sa mergem dupa ce mancam la padure.

inainte de a pleca mama ne-a spus sa nu ne indepartam prea mult de casa .

fratele meu fiind neascultator s-a afundat in padure,pana când s-a ratacit.

dupa un timp mi-am adus aminte ca avea telefonul la acesta dar din pacate nu aveam semnal.

m-am intors acasa si i-am povestit mamei ce s-a intampla,si am plecat cu aceasta in padure.

dupa un timp de cautari ne reîntâlnim intr-un final.

mama il cearta putin ,dar se vedea ca era foarte fericita ca il gasisem teafar si nevatamat.

de atunci nu am mai fost in padure singuri.

11 4 11