Buna..am si eu o intrebare de la Sistemul osos...(sistemul capului) ..UNDE SE AFLA SFENOIDUL SI ETMOIDUL??

2
sunt situate in linia mediana a bazei :)
deci unde in josul corpului
multumesc frumos :)
se afla in neurocraniu.etmoidul formeaza septul nazal iar sfenoidul formeaza peretele laringelui si a cavitatii nazale

Răspunsuri

2014-01-18T10:30:04+02:00
Se afla in partea de jos a corpului.
Osul etmoid se afla asezat la partea dinainte a cutiei craniene, între frontal si sfenoid.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T10:39:09+02:00
Sfenoidul este osul care apartine partii medii a bazei craniului, situat in spatele radacinii nasului, in spatele etmoidului si osului frontal, in fata occipitalului, si intre cele doua oase temporale.
Osul sfenoid este un os nepereche. El se gaseste în partea centrala a bazei craniului. Privit pe fata inferioara, are forma unui fluture.