Despartiti in propozitii:

"Nimeni nu va dezlega enigma lu, pentru ca nici autorulfaptei, prichindelul cel carn si ciufulit, nu stia ca in joaca lui, atunci cand patrunsese prima data in sala barcii de cauciuc, inlocuise prntr-o simpla intamplare magaziile cu cartuse."

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T09:31:00+03:00
Propozitiile sunt separate prin virgule,dar nu in toate cazurile.
Propozitia1: Nimeni nu va dezlega enigma lui,
Propozitia2: pentru ca nici autorul faptei, prichindelul cel carn si ciufulit, nu stia ca in joaca lui,
Propozitia3:atunci cand patrunsese prima data in sala barcii de cauciuc,
Propozitia4:
inlocuise printr-o simpla intamplare magaziile cu cartuse.
Am subliniat predicatele, ca sa iti dai seama de propozitie. Nu uita:  O propozitie are doar un predicat.
2014-04-03T10:20:19+03:00
1Nimeni nu va dezlega enigma lui.

2pentru ca nici autorulfaptei, prichindelul cel carn si ciufulit, nu stia ca in joaca lui.


3atunci cand patrunsese prima data in sala barcii de cauciuc.

4inlocuise prntr-o simpla intamplare magaziile cu cartuse."