Elasticitatea;Rezistenta la rupere;Imbatranirea!
la temperaturi ridicate se inmoaie se sfarama la temperaturi reci , se dizolva in benzina , se deterioreaza usor , este rezistent la rupere , este elastic .
. Cea mai importantă caracteristică a cauciucului sintetic este elasticitataea, adică proprietăţile de a-şi schimba forma ( a se întinde sau contracta) sub acţiunea unei forţe şi de a reveni la starea iniţială.Elasticitatea mare a cauciucului se datorează joncţiunii macromoleculelor în forma de spirale neregulate şi gheme.Cuciucul nu se dizvoltă în apă

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T10:30:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-la temperaturi ridicate se topeste
-se sfarama la temperaturi reci
-se dizolva in benzina
-se deterioreaza usor
2014-01-18T10:31:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-la temperaturi ridicate se inmoaie
-se sfarama la temperaturi reci
-se dizolva in benzina
-se deterioreaza usor
Elasticitatea este proprietatea cea mai importanta a cauciucului, purtandu-se alungi de 7-8 ori sub actiunea unor forte mici.
Rezistenta la rupere poate ajunge la valori foarte mari in cazul cauciucului vulcanizat.Elasticitatea impreuna cu marea rezistenta la rupere