Corectati greselile din urmatoarele enunturi: 1. Cartea trebuie citita de cate mai multe persoane.
2.Ati fost fericiti inspirati cand ati plecat intr-o excursie prin tara.
3.Muntii acestui masiv sunt grei de urcat
4.Presa a criticat in termeni destui de severi masurile luate de director.
5.Ana si Maria au raspuns cele mai bine la matematica
6.Dana recita cea mai frumos

2

Răspunsuri

2014-04-03T09:02:03+03:00
1. cat mai multe
4.destul de
5.cel mai bine
6.cel mai
22 3 22
multumesc mult
Cu placere.. chiar daca nu sunt toate :)
Cu placere.. chiar daca nu sunt toate :)
Cu placere.. chiar daca nu sunt toate :)
da nui nimik:)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-03T09:06:56+03:00
1. Cartea trebuie citita de cat mai multe persoane. 
2. Ati fost fericit inspirati cand ati plecat intr-o excursie.
3. Muntii acestui masiv sunt greu de urcat.
4.Presa a criticat in termeni destul de severi masurile luate de director.
5.Ana si Maria au raspuns cel mai bine la matematica.
6. Dana recita cel mai frumos .
59 4 59