Identificați adverbele din textele de mai jos , arătați ce funcție
sintactica au și grupați într-o coloana adverbele care nu pot avea grade
de comparație :

a) - Dar tu știi ca eu dorm iepurește ; și pe lângă iști doi ochi , mai am unul la ceafa , care sade pururea deschis și cu care vad și noaptea și ziua tot ce se face prin casa .
b) Unde ai văzut vreodată aceste tari necunoscute?
Când se petrecur-aceste ? La o mie patru sute ?

2

Răspunsuri

2014-04-03T00:17:49+03:00
iepurește- complement de mod
pururea -c de mod
noaptea-c de timp
ziua-c de timp
cand-c de timp
la 1400
iepurește- c c m
pururea -c c m
noaptea-c c t
ziua-c c t
cand-c c t
la 1400-c c t
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T00:32:23+03:00
Iepureste- complement cirscumstantial de mod
pururea  -complement cirscumstantial de mod
ziua -complement cirscumstantial de timp
noaptea -complement cirscumstantialde timp
cand -complement cirscumstantial de timp
la 1400-complement cirscumstantial de timp
unde-complement cirscumstantial de loc

Adverbele care nu pot avea grad de comparatie:  ziua,la 1400,cand 
noaptea. pururea , unde.
28 4 28