Grupati adverbele din textele de mai jos în functie de gradul lor de comparatie , iar apoi subliniati-le :
a) Undeva foarte departe , sub râpa dreapta a muntelui , scanteia o pânză de apa in cadere .
b) Voi mai sus sa va suiti
Si mai jos sa va lasati
La cea mica puntioara
Acolo-i apa amara .
c) Ba a mai adus și pe domnul Iuga in mijlocul lor , tocmai ca sa se ajunga mai repede si mai sigur la o pace frumoasa .

2

Răspunsuri

2014-04-02T23:52:36+03:00
Adeverbele: foarte departe, mai sus, mai jos , mai repede si mai sigur
Gradul comparativ -de superioritate: mai sus, mai jos, mai repede si mai sigur
Gradul superlativ-relativ-absolut : foarte departe


21 4 21
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-03T00:38:58+03:00
A) Undeva foarte departe , sub rapa dreapta a muntelui , scanteia o panza de apa in cadere .
b) Voi mai sus sa va suiti
     Si mai jos sa va lasati
     La cea mica puntioara
     Acolo-i apa amara .
c) Ba a mai adus si pe domnul Iuga in mijlocul lor , tocmai ca sa se ajunga mai repede si mai sigur la o pace frumoasa . 

La superlativ absolut : foarte departe
La gradul comparativ de superioritate: mai sus, mai jos, mai repede si mai sigur

30 4 30