In prop. Se bucura nespus de mult conjunctia
-------------------
subliniata este:
A)adj. la gradul pozitiv
B)adverb la gradul pozitiv
C) adverb la gradul superlativ absolut

2
Nespus de mult este subliniata...
adverb la gradul superlative absolut acesta este raspunsul corect
Raspuns corect : Variana C) Chiar azi am studiat CONJUNCTIA si locutiunea conjunctionala si am inteles'o perfect!

Răspunsuri

2014-04-02T22:59:06+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T22:59:19+03:00
Raspunsul este C) adverb la gradul superlativ absolut
1 5 1