Răspunsuri

2014-04-02T22:21:33+03:00
Daca masura unghiului A are 120 grade , deacum acesta nu e isoscel 
Sa stii ca intr-un triunghi suma masurilor tuturor laturilor are 180 grade
da.
problema am lamurito in scris , in desen nu pot sati demonstrez
nui nimic
Sper ca am ajutat putin
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T23:05:24+03:00
Daca m(A)=120 ⇒ m(B)+m(C)=60 si cum B=C⇒ m(B)=m(C)=30
Construiesc inaltimea trg AD si am trg ABD cu m(B)=30 si BD=BC/2 (deoarece inaltimea unui trg isoscel este si mediana) ⇒ BD= 15 cm si AD=AB/2=x ⇒ AB=2x si aplic T pitagora si am AB^2=AD^2+BD^2 ⇒ (2x)^2=x^2+ 225 ⇒ 3x^2=225⇒ x^2=225/3=75 ⇒ x=5v3
aria este BC*AD/2=30*5v3/2=75v3
1 5 1