Răspunsuri

2014-04-02T21:50:20+03:00
Se scrie asa de cand.......................




vai ce sa spun desteptule
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
daca era asa desteapta nu puneai intrebarea asta......v
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T21:50:31+03:00
Daca inteleg bine problema,crezi ca aceste 2 cuvinte nu exista.Te inseli deoarece sunt scrise corect ïmpreunat" si "despartit".
adica cum e corect: de cand sau decand?
prima varianta
ok mersi
nptk ************