,, pe cel de al doilea de coada celui dintai"
Analizati "dintai".Vreau si functia sintactica mai ales

2
este complement, am trecut deja de un exercitiu exact la fel, si in plus l-am verificat cu profa si o zis ca ii complement indirect
cristalacatus, ce fel de atribut, ia spune.
are functia sintactica de complement idirect! :D
*indirect
ok sa ramana indirect

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T21:42:18+03:00
Numeral ordinal, simplu, cu valoare substantivala, Caz Dativ, Functia sintactica de Complement indirect
1 5 1
2014-04-02T21:42:19+03:00
Dintai=numerai colectiv cu valoare substantivala,caz Genitiv,functia sintactica de atribut