Răspunsuri

2014-04-02T21:36:00+03:00
Un domnitor reprezinta un stalp de sprijin. A fi domnitor nu inseamna numai a da ordine si a duce o viata imbelsugata in timpbce supusii iti fac treburile , a fi domnitor inseamna a te implica in treburile si problemele statului condus , a fi domnitor inseamna a le fi frate , prieten , parinte celor care nu au... (dezvolta tu ideea)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T21:45:02+03:00
Domnitorul mihai viteazul:este domnitorul tarii romanesti si conducatorul armatei romane.bun organizator si strateg,calauzit de un fierbinte patriotism,se afla in fruntea ostenilor sai,fiindu-le exemplu,prin fapte si conducandu-i spre victorie.mihai este viteaz,vijelios ompetios si intreprinzator,.in timp ce lupta el da dovada de hotarare,darzenie,energie si curaj avand si un simt al anticipatiei.domnitorul roman impresioneaza prin maretia trupului,prin asprimea vorbei,prin cutezanta faptei,fiin neinduplecat,inspaimantator,infiorator,aspru,dar sublim prin maretia sa.mihai devine sombolul luptei pt independenta,al vitejiei si al demnitatii poporului roman
Mersi <3
Cu placere.Si te pot asigura ca nu este luat de pe net.Daca esti clasa a VII-a probabil este la Pasa Hassan.Nu stiu.Dar e facuta in clasa de domna profesoara.Sper sa te ajute :)
m-a ajutat...mersi ;)