dati-mi sporturi cat mai multe! sa le faceti si in engleza! va rog!

2
cat mai repede posibil!
football, tennis, sailing, scuba-diving, swimming,basketball...
ce inseamna sailing si scuba-diving?
sailing- navigatie scuba-diving- scufundari

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-02T20:58:36+03:00
Football
Basketball
Golf
Volley-ball
Swimming
Tennis
Karate
Judo
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T21:03:20+03:00
Soccer 
Rugby
Tennis
Swimming
Rugby
Basktetball 
Baseball 
curling 

ce inseamna soccer,rugby,baseball si curing??
Soccer-fotbal ,rugby= rugby(asa se numeste in romana ),baseball =beizbol ,iar curling= este un sport pe gheata ,asa se numeste si in romana