Fie ABC un triunghi dreptungic,cu masura unghiului A de 90 de grade si AM _|_BC, M apartine (BC) si AB = 4√3 cm,iar AC-4 cm. Aflati:
a) lungimea seg BC si lungimea inaltimii corestunzatoare ip
b) perimetrut si aria triunghiului ABC
c)masura unghiului ACM

2

Răspunsuri

2014-01-18T10:42:37+02:00
ABC triunghi dreptunghic  aplic T.P.
a)BC²=AB²+AC²  BC²=48+16  BC²=64  BC=8
b) P=AB+AC+BC=4√3+4+8=4√3+12      A= \frac{AC×AB}{2}
                                                           A= \frac{16√3}{2}
                                                           A=8√3
                                        la fractie ,intre AC si AB este 'ori' si intre 16 si 3 'radical'
c).....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T10:58:05+02:00
Rezolvarea o găsești în fișierul pdf anexat !
1 5 1