Răspunsuri

2014-04-02T20:25:24+03:00
Pai,fiecare om are un reper,Deoarece Pamantul este rotund,fiecare om se afla in mijlocul Pamantului,supranumit "buricul Pamantului".
:************
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T20:27:29+03:00
Pai toata lumea are un reper al sau...fie cu busola,fie cu harta,fie cu amandoua prin care afli unde esti!
un text cu padure ecuatoriala, palmieri, bananieri, antilope si gazele, corabia desertului si maquis. Ajuta-ma te rogg