Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T20:25:19+03:00
Anim. salb. : leu, ghepard, puma, urs, vulpe, lup, girafa, gorila, maimuta, tigru, hipopotam, zebra, cerb, ornitorinc, cangur, hiena, dihor, liliac, pinguin, raton, antilopa, soarece,
Animale salbatice:
Tigru
Leu
Leopard
Urs Polar
Urs
Maimuta
Sarpe
Pinguin
Gorila
Vulpe
Lup
Râs
Cerb
Caprioara
Elefant
Rechin
Balena
Delfin
Cangur,leopard,leu,maimuta,cimpanzeu,mistret,caprioara,capra de munte,bizon,cerb,urs,tatu,hipopotam,zebre,girafa,puma,porci spinosi,arici,lupul,koala,hiena,dihori,ratonul,antilopa,elefantul, vulpea, risul
2014-04-02T20:57:51+03:00
Animale. salbatice : leu, ghepard, puma, urs, vulpe, lup, girafa, gorila, maimuta, tigru, hipopotam, zebra, cerb, ornitorinc, cangur, hiena, dihor, liliac, pinguin, raton, antilopa, soarece,
1 5 1