Răspunsuri

2014-01-18T10:13:12+02:00
Legile refractiei sunt:
-Unghiul de incidenta nu este congruent cu unghiul de refractie.
-Raza incidenta , Raza refractata si normala sunt in acelasi plan.
Indicile de refractie absolute al unui mediu transparent este egal cu viteza luminii in vid supra viteza luminii in mediul respective.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T11:06:59+02:00
Legile reflectiei
1.Raza reflectata,normala si raza incidenta sunt coplanare ( se afla in acelasi plan).
2.Unghiul de incidenta este egal cu unghiul de reflexie.
Legile refractiei:
1.Raza refractata,normala si raza incidenta sunt coplanare.
2.Legea lui Snell:sinusul unghiului de incidenta supra sinusul unghiului de refractie este egal cu raportul dintre indicele de refractie al mediului 2 si indicele de refractie al mediului 1. [ sin i /sin r =n2/n1]

[Naaa :)) ] 
1 5 1