Răspunsuri

2014-04-02T20:22:41+03:00
Intr-un triunghi,unghiurile exterioare sunt cele care nu sunt cuprinse in triunghi(unghiurile marcate).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T20:32:25+03:00
Cel marcat cu rosu e unghi exterior si pe langa el mai sunt cateva...dar sper ca ti-ai dat seama. a. si unghiul exterio al unui unghi al unui triunghi are masura egala cu suma masurilor celorlalte 2 unghiuri din triunghi sau este egal cu 180grade minus cate grade are unghiul de care e unit. 
⇒ D=A+B
    D=180-C
1 5 1