ce a incercat boeruanna sa faca e produsul mezilor cu produsul extremilor.problema e ca trebuia sa fie egal intre fractiinu inmultire.daca nu poti simplifica prin 2, 3 sau 5 nu-ti ramane altceva decat sa le inmultesti....numitorii intre ei numaratorii intre ei
divizarea se face si pe orizontala, nu neaparat pe diagonala, insa trebuie sa ai si cum. Pe diagonala poti face altceva: daca ai avea 12/x = 3/143 , de exemplu, pe x l-ai scoate ca fiind: x = (12*143)/3, dar cred ca incepem sa-l bagam in ceata pe cel mic, care a pus intrebarea.
12 x3 =39 si 7x143= 1001 si atunci vine 39 pe 1001
12 * 3 = 39? :))
Ups:)) Am apasat pe altceva:))

Răspunsuri

2014-01-18T10:05:29+02:00
36 supra 1001 3*12 supra 7*143=36 supra 1001
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T10:05:57+02:00