Prietenii se cearta din orice deoarece le e ciuda ba ca unii au mai mult ca celalat ,ca ascunde anumite secrete, ca baga minciuni ca nu sunt adevarare etc.
Sper sa te ajute
chiar f. mult
ok

Răspunsuri

2014-04-02T20:16:22+03:00
Deoarece oamenii sunt diferiti intre ei, au gusturi diferite.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-02T20:17:26+03:00
Incearca sa arate ca sunt mai buni la orice lucru decat amicii lor ,iar din acest motiv se pot declansa certuri sau batai gravve ...
Nu neaparat... doar ce prietenie e si aia daca vrei sa-l faci pe prietenul/amicul tau invidios/gelos?
prietenie= loialitate, incredere,RESPECT