Răspunsuri

2014-04-02T20:00:28+03:00


baiatul vara merge la mare.

sper ca te-am ajutat

mersi
fetita astazi va desena un iepuras
copiii atuncea au plecat in excursi
copiii,atunci au plecat in excursie. sper ca te-am ajutat!
Maria afara face rele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T20:01:46+03:00
propozitia: bianca  la scoala va canta muzica.
sper ca te-am ajutat!
despre ce?
zii! sper ca o sa pot sa te ajut!
tot la fel
inca o propozitie la fel?
da