Realizarea unui studiu de Analiza Valorii pentru un produs nou sau inbunatatit pe piata in ipoteza obtinerii unei utilizari mai usoare si a reducerii pretului acestuia.
Produsul ales este un „Frigider”
Etapele realizarii
1.Orientarea actiunii de Analiza valorii
2.Cercetarea informatiilor
3.Analiza
a.Analiza functionala
b.Analiza complementara
c.Analiza costurilor
4.Bilant, eficienta
asta am facut eu!!! 1Denumirea produsului,2.materiale folosite pt confectionare,3,schita constructiva 4.pret 5 disfunctionalitti sau defecte
asa am facut eu in cls 6 acum o luna

Răspunsuri

2014-04-02T19:57:17+03:00
Etapele realizarii 
1.Orientarea actiunii de Analiza valorii
2.Cercetarea informatiilor
3.Analiza
a.Analiza functionala
b.Analiza complementara
c.Analiza costurilor
4.Bilant, eficienta
2014-04-02T20:05:49+03:00
1 denumirea produsului 2Utilizare 3Alcatuire constructiva 4 Forma 5 Schita constructiva 6 Pret 7 Mod de prezentare 8 Disfunctionalitati posibile