Răspunsuri

2014-04-02T20:54:02+03:00
Scz dar nu stiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T20:54:35+03:00
Raport masic : 2*56:3*32:3*4*16=108:96:192=18:16:12=9:8:6  (Fe:S:O)
raport atomic: 2:3:4*3=2:3:12 tot Fe:S:O
%Fe=m Fe/masa molara sulfat * 100=2*56/396*100 =27,273%
%S=m S/masa molara sulfat * 100=3*32/396*100=24,242%
%O=m O/masa molara sulfat * 100=4*3*16/396*100=48,485%

Alte exemple:Al2O3,CuSO4,NaOH,CaCO3,AlCl3 etc...le rezolvi dupa formulele date