Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-02T19:31:52+03:00
Mediatoarea unui segment este dreapta perpendiculară pe segment prin mijlocul ei.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T19:35:16+03:00
Mediatoarea este perpendiculara pe mijlocul laturii. 
Orice punct de pe mediatoare este egal departat de capetele segmentului. Punctul de intersectie al mediatoarelor este cercul cercului circumscris triunghiului,notat cu O!

2 5 2