Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T19:27:45+03:00
Cosmin a ajuns odata  cu profesorul
A zis o data,de doua ori,de trei ori.
Odata ce el a raspuns,profesoara nu i-a mai zis nimic.
El a venit odata cu Anca.
Va veni odata si odata si randul meu sa ajung acolo.


Sper ca te-am ajuta! :** 
2014-04-02T19:29:23+03:00
Odata am fost la mare .
Pe  data aceea este ziua mea .
Ce desen frumos a facut elevul .
Odata cu venirea iernii jocurile noastre s-au incheiat .
Odata si odata vom putea lua decizii ca un adult ..
2 5 2