Răspunsuri

2014-04-02T19:21:46+03:00
Adverbul este partea de vorbire neflexibila care arata caracteristicile unei actiuni,stari sau insusiri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T19:24:24+03:00
Def:Adverbul este partea de vorbire neflexibila care determina un vb,un adj sau un alt adv si exprima caracteristica unei actiuni , a unei stari sau a unei insusiri precum si imprejurarea in care se petrece o actiune. Grade de comparatie: Pozitiv,Comparativ-de superioritate-de egalitate-de inferioritate Superlativ:Relativ-de superioritate-de inferioritate si Superlativ Absolut
1 5 1