Răspunsuri

2014-04-02T19:21:25+03:00
Scolaresc
romanesc
batranesc
Pieptis
la final nu stiu:-?

3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T19:21:50+03:00
Roman-romanesc
batran-batranesc
piept-pieptis

final-finalist
solar-scolaresc
sper ca te-am ajutat
Esti desteapta rau ..:)))))..stii si proverbe...ai si cedat prima..;))) ne dai lectii de viata...esti tare rauu :))))
Mare iti mai este gradina,doamne :))))) Cica "esti tare rau" :-? :))))Of,romana asta :)))
Nu este nicio greseala in expresia folosita de mine,este o expresie colocviala,daca stii ce este aceea,dar evident ca nu stii,am zis si eu sa ma cobor la nivelul tau,scumpa...cu expresile de doi bani precum"lol":))...
Nu cred ca stii ce inseamna lol.Of,daca nu stii ce inseamna nu mai comenta :)))Nu ma cobor la nivelul tau :)))..Cea mai desteapta cedeaza prima ,asa ca pa!!!!
Este foarte greu sa stii ce inseamna lol,esti foarte desteapta din moment ce stii asta,nu oricine stie:)))))....parca erai inteligenta si cedai dar vad ca tot comentezi in continuu...Asa ca fii tu Asa "desteapta" cum spui tu si nu mai comenta....pentru binele tuturor :)))