Buna !!!!!
a) Comunicarea cu un singur predicat se numeste...... .
b) Partea de vorbire care indeplinesc o fuctie sintactica devine in propozitie ..... .
c).....si ..... sunt parti principale de principale de probozitie iar...si.....sunt parti secundare de propozitie .


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T19:17:49+03:00
A)Propozitie
b)Parte de propozitie
c)Subiectul si prediatul;atibutul si complementul . 
Sper ca te-am ajutat !:D
16 5 16
2014-04-02T19:18:52+03:00
Comunicarea cu  un singur predicat se numeste propozitie.
Subiectul si predicatul sunt parti principale de propozitie, iar adverbul si complementul sunt parti secundare de propozitie.
9 3 9