Răspunsuri

2014-04-02T19:10:49+03:00
Andrei are un mers repede . - ce fel de mers ? - Repede - Adjectiv
Rezolvarea problemei merge repede . -Cum merge ? -Repede - Adverb

Bunica merge greu . -Cum merge bunica ? - Greu . - Adverb
Ionuţ a primit o minge grea. -Ce fel de minge ? -Grea . -Adjectiv
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T19:11:19+03:00
El scrie repede. 
El este un copil care merge repede.

Tu esti greu de minte.
Vlad este mai greu decat mine.





1 5 1