Puteti sa imi dati cateva expresii frumoase pentru o compunere despre primavara?

2
“pământ de catifea” , "fir de ghiocel plăpând" , “iarba a prins colţ fraged şi nou" , “natura-i în sărbătoare”
"culorile intense ale curcubeului care se reflecta in roua", "pasarele gingase care ciripesc printre copaci"
“natura-i în sărbătoare”
“soarele cald şi vesel”
“soarele revarsă căldura-i mângâietoare”
“copaci în floare”
“iarba a prins colţ fraged şi nou”
“mingea de aur”
“câmp înverzit”
Comentariul a fost şters
,,frunzele de smarald a copacilor,, ,,ghiocelul parea a fi un ac de iarba cu un firicel de zapada,, ,,a sosit zana primavara in caleasca sa inflorita,, natura este invesmantata intr-o mantie de flori colorate,,

Răspunsuri

2014-01-18T09:46:49+02:00
" razele jucăușe ale Soarelui atacă luminișul pădurii"
" pământul reînvie ''

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T09:50:35+02:00
Raze de soare se-nghesuiau printre crengi, luminand mici muguri vii si lasand ca totul sa prinda viata..
10 3 10
"suvoaie de lumina spargeau norii iar potopul de raze incalzeste pamantul negru si umed!cantec dumnezeiesc de privighetoare !! cu parfum de floare, cu parfum de tei ,uite-i cum se-nclina primaverii toporasii mei!"""