Răspunsuri

2014-04-02T18:49:19+03:00
DAK 2 STILOURI SI 3 CREIOANE COSTA 15 LEI VA PRIMI REST  20-15=5 LEI
E foarte gresit! :))
DA DA SCZ INVATAM SI LA STIINTE SI AM CITIT REPEDE
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-02T18:52:14+03:00
2stilouri.......................3creioane......................15lei
5stilouri.......................6creioane......................36lei
_____________________________________________
Aducem la acelasi termen de comparatie inmultind prima relatie cu 2 .
4stilouri.......................6creioane.......................30lei
5stilouri.......................6creioane.......................36lei
1stilou..................................................................6lei

2stilouri               6x2=12 lei
3creioane            15-12=3 lei
1creion                 3:3=1 leu   

3 stilouri si 2 creioane costa 18+2=20 lei
20-20=0 deci nu mai primeste nici un rest 
Multumesc frumos! Asa mi-a iesit si mie, dar vroiam sa fiu sigur.
Cu placere ! ;)