Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T18:42:35+03:00
Adverb:Mihai se joaca frumos cu Marius.
          Melodia "Rapsodia romana" suna placut.
Adjectiv:Gabriela a desenat un desen frumos.
            Noul nostru coleg este placut de catre elevi.
:************
6 3 6
2014-04-02T18:43:09+03:00
Catelul frumos este al bunicii mele.
Baiatul frumos merge la scoala.
Politistul frumos este sotul doamne Ana.

Obiectul placut il voi cumpara.
Cartea placuta este a Dianei.


Andrei merge frumos pe strada
Mihai arunca frumos mingea.