Scrie valoarea morfologica a cuvintelor subliniate:
Se auzea clar de pian.
Vedem clar consecintele deciziei luate.
A fost un sfat prietenesc.
Ciresarii s-au comportat prieteneste.
Elevii s-au asezat in fata casei.

2
adverb de mod, adjectiv,adjectiv,adverb de loc.
Sper sa-ti fie de ajutor!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T18:36:43+03:00
Clar - adjectiv
clar - adverb de mod
prietenesc - adjectiv
prieteneste - adverb
in fata - adverb de loc
3 4 3
2014-04-02T18:37:28+03:00
Clar-substantiv
clar-substantiv
prietenesc-substantiv
... toate sunt substantive . sper sa te ajute
1 1 1