Va rog sa-mi dati raspunsul deoarece voi avea nevoie de tea chair maine !
Completati cu cuvintele potrivite in limba engleza :
Children ........ in their room . They ........ playing with their ........ . They are ........ . Mary has a ........ , Tom ........ a ........ , ........ has a ........ . ........and ........ are looking at them .

2
ca asa as putea zice eu de la mine, dar mi-e ca pe urma nu e bine
nu
orice cuvant , dar corect care sa se poriveasca cu acele propozitii !
Comentariul a fost şters
*prins

Răspunsuri

2014-04-02T18:17:11+03:00
1 are. 2 are. 3 toys. 4 happy. 5 ball. 6 has. 7 car. 8Tom. 9marry
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T18:17:45+03:00
Children ..are staying...... in their room . They .....are... playing with their ....toys....   . They are .....verry happy/ excited...   .  Mary has a .....doll... , Tom ...has .....  a ....boll.... , ..a truck ...... has a ..special compartment for the sand......   .   ....a piece of rope to pull the truck....and .....the parents... are looking at them . 
1 5 1