Răspunsuri

2014-04-02T18:10:28+03:00
Duci perpendiculara din punct la dreapta respectiva. ( Trebuie sa aibe 90 grade, fiind perpendiculara )
Asa am facut..insa cred ca cei acre au tiparit culegerea nu au facut bine...eu am aflat perpendiculara aia si ei dau alte valori :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T18:12:11+03:00
Fie punctul A si dreapta BC. duci din punctul a pe drapta BC o dreapta perpendiculara. adica o dreapta dusa din A pe BC si sa formeze 90 de grade
1 5 1