Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T09:39:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Muntele Himalaya, virful Everest, care are o altitudine de peste 8mii metri
Varful muntelui Everest ....Si din Romania Muntele Moldoveanu
Muntii Himalaya
Muntii Himalaya , Varful Everest- 8848 metri
muntii Himalaya
2014-01-18T09:40:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Varful Everest este cel mai inalt varf din lume, cu o altitudine de 8848m deasupra nivelului marii si se afla pe M-tii Himalaya.