Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T17:42:54+03:00
Am încheiat o cursă pe locul al 2012 lea. La sosire am aflat că fiecare al şaptelea alergător a fost descalificat. Pe ce loc sunt acum? O populaţie de bacterii se dublează la fiecare oră a zilei şi se înjumătăţeşte la fiecare oră din noapte. Se consideră ziua de 13 ore şi noaptea de 11 ore. De câte ori va creşte populaţia de bacterii după 7 zile? O maşină pleacă la ora 12 din P cu viteza de 90 km/h. La ce oră îl va ajunge pe un biciclist plecat la ora 7 dimineaţa cu viteza de 15 km/h? O găină şi jumătate face un ou şi jumătate înt-o zi şi jumătate. Câte ouă fac 3 găini în 3 zile? De câte ori pe zi sunt limbile ceasului perpendiculare pe durata unei zile? Am tăiat o prăjitură în 4 părţi de-a lungul diagonalelor. Am mâncat o parte. Se cântăresc celelalte părţi şi rezultatele sunt: 120 g, 200 g şi 300 g. Care a fost greutatea părţii pe care am mâncat-o? Patru borcane cilindrice au fost dispuse pe fundul circular al unei cratiţe, cât mai aproape posibil, ca în desen. Dacă raza bazei unui borcan este 1, cât este raza bazei cratiţei? Două cercuri au centrle pe aceeaşi diagonală a unui pătrat. Ele sunt tangente între ele şi de asemenea, cu câte două laturi ale pătratului. Dacă lungimea laturii pătratului este de 1 cm, care este suma lungimilor razelor celor 2 cercuri? Formatul unei coli de hârtie numit A4, este un dreptunghi având raportul acelaşi cu raportul dreptunghiului obţinut prin tăierea colii A4 în două prin mijlocul lungimii. Să se calculeze . Intr-un depou se făcea manevra cu două locomotive; când acestea se aflau le distanţa de 30 m , pe aceeaşi linie ferată, mergând una spre alta cu viteza de 4,5 km/h fiecare, o muscă aflată pe tamponul din faţă al unei locomotive a pornit în zbor cu viteza de 6 km/h spre cealaltă locomotivă până la tamponul ei frontal, apoi imediat s-a întors la tamponul primei locomotive şi a tot făcut asemenea curse până când locomotivele atingându-se au strivit sărmana muscă… Ce distanţă a prcurs musca în această promenadă a ei?
2014-04-02T17:56:59+03:00
1.Care este rezultatul? 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1x0+1=?  2.Daca sunt 3 mere si tu iei 2, cate mere mai ai?   3.Intr-o camera sunt 7 fete, cu cate 7 bagaje fiecare. In fiecare bagaj sunt 7 pisici mari si fiecare pisica mare are 7 pisici mici. Cate picioare sunt in camera?    4.Acum este 11 noaptea. Afară e frig, e urât şi plouă. Ce credeţi, peste 72 de ore vremea se va schimba, va fi frumoasă cu soare?

si rezultatele>...>?
1.Raspunsul corect este 11. .2.2, doar ce le-ai luat.3.Total pisici mari =7 fete * 7 bagaje * 7 pisici mari = 343
Total pisici mici =7 pisici mici * total pisici mari = 2401
Total pisici = pisici mari + pisici mici =2744
Total picioare pisici = total pisici * 4 picioare = 10976
Total picioare fete = 7 fete * 2 picioare = 14
Total picioare =10990 4.Peste 72 de ore va fi tot noapte, asa ca nu are cum sa fie soare.