Răspunsuri

2014-04-02T17:38:00+03:00
-.Este o opera epica culta, avand un autor cunoscut si transmitandu-se prin scris. 
-Modul de expunere predominant este naratiunea.
-.Sentimentele sunt exprimate indirect prin intermediul naratiunii, al actiunii si al personajelor.
-.Actiunea se constituie in subiect al operei literare, avand si celelalte marci ale narativitatii.
-.Dezvolta un subiect neobisnuit de inspiratie : fantastica; legendara;istorica;familiala;
-.Personajele sunt neobisnuite, deosebite, dar nu fantastice, prezentate prin hiperbola si antiteza.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T17:56:09+03:00
1.Ca si balada populara, ea este o specie a genului epic, pornind de la modelul celei populare

2.Este o opera epica culta, avand un autor cunoscut si transmitandu-se prin scris. 

3.Modul de expunere predominant este naratiunea.

4.Sentimentele sunt exprimate indirect prin intermediul naratiunii, al actiunii si al personajelor.

5.Actiunea se constituie in subiect al operei literare, avand si celelalte marci ale narativitatii.

6.Dezvolta un subiect neobisnuit de inspiratie : 
- fantastica; 
-legendara;
-istorica;
-familiala;

7.Personajele sunt neobisnuite, deosebite, dar nu fantastice, prezentate prin hiperbola si antiteza.

8.Intamplarile sunt dramatice, actiunea este incordata si dinamica, iar conflictul dintre personaje este deosebit de puternic.
3 3 3