Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T17:34:45+03:00
10 % din 240 lei = 10/100 x 240 = 24 lei reducere
240 - 24 = 216 lei noul pret dupa prima reducere
5 % din 216 = 5/100 x 216 = 10, 8 lei reducere
216 - 10 , 8 = 205,2 lei = noul pret
3 5 3
2014-04-02T17:34:57+03:00
1: 240-240*10/100=
240-2400/100=
240-24=216 - pretul dupa prima reducere

216-216*5/100=
216-1080/100=
216-10.8=
=199.2 noul pret dupa cea de-a doua reducere