Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T09:34:21+02:00
E simplu. Daca te gandesti logic, poti sa faci niste versuri care o sa te ajute putin mai mult mai incolo, dar si acum. Suna ceva de genu "Vocativ arat-activ, Numele predicativ, Si-ti raspunde pe moment, C-ai gasit un complement" daca mi-am amintit-o bine si nu am incurcat nimic. Sa le inveti bine acum pentru ca in cls. a 7-a o sa iti trebuiasca mult.
Cazul Vocati nu are functie sintatica si exprima un indemn, o strigare ect.
de exemplu: Tu mananca ! sau Voi mancati!
Mersi mult
2014-01-18T09:38:47+02:00
Poti sa te interezi putin si vei afla ca cazul vocativ nu are functie sintactica