Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T17:49:33+03:00
Cu nu poate si nu reacioneaza cu HCl pt ca este mai putin reactiv decat H
Zn + 2 HCl --->ZnCl2 + H2
la 65 g Zn........22,4 l H2
la x g Zn..........5,6 l H2       x = 16,25 g Zn
m Cu = m aliaj - m Cu = 20-16,25=3,75 g Cu
%Cu = m Cu/m aliaj * 100=3,75/20*100=>%Cu=18,75%
%Zn = m Zn/m aliaj * 100=16,25/20*100=>%Zn=81,25%

Acum cred ca sti cum se rezolva nu?:)

13 4 13
2014-04-02T19:11:46+03:00
Cu nu poate si nu reacioneaza cu HCl pt ca este mai putin reactiv decat H
Zn + 2 HCl --->ZnCl2 + H2
la 65 g Zn........22,4 l H2
la x g Zn..........5,6 l H2       x = 16,25 g Zn
m Cu = m aliaj - m Cu = 20-16,25=3,75 g Cu
%Cu = m Cu/m aliaj * 100=3,75/20*100=>%Cu=18,75%
%Zn = m Zn/m aliaj * 100=16,25/20*100=>%Zn=81,25%    
6 3 6