Răspunsuri

2014-01-18T09:27:37+02:00
Vor fi comemoraţi eroii pompieri care s-au jertfit la bătălia de la Dealul Spirii şi în luptele împotriva incendiilor. Se vor depune coroane la mormântul Căpitanului Pavel Zăgănescu.
Pe 13 septembrie. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T09:29:37+02:00
Ziua Pompierilor din România, aniversată în fiecare an la 13 Septembrie, ne oferă ocazia de a rememora o pagină de istorie naţională scrisă prin lupta purtată acum 165 de ani, în Dealul Spirii, de Compania de Pompieri din Bucureşti condusă de căpitanul Pavel Zăgănescu, împotriva trupelor otomane venite să înfrângă mişcarea revoluţionară de la 1848.