Sa presupunem ca traiti intr-o comunitate in care exista proprietate comuna si care a hotarat sa imparta bunurile in mod egal intre membrii sai.Unul dintre copii este bolnav si are nevoie de un regim alimentar mai bogat in vitamine si in substante minerale. De aceea parintii lui pretind pentru ei mai multe fructe ,lapte si carne decat primesc ceilalti. Cum credeti ca trebuie solutionata paroblema. Argumentati!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T17:00:55+03:00
Eu cred ca ar trbui selectate din unele produse ale celor mai bogatii din comunitate si stransii baniii pentru asemenea copii cu probleme care au nevoie de aceste alimente mult mai mult decat avem noi nevoie de ele

1 5 1
2014-04-02T21:56:46+03:00
Cred că ar trebuii donate printr-un fel de strângere de fonduri aceste alimente de către cei care sunt mai bogați pentru că ei au mai multă nevoie de ele decât noi ceilalți !