Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T16:42:45+03:00
Caracterizarea unui personaj poti sa o scrii astfel:
-caracterizarea directa(exemple neaparat)
-caracterizarea  indirecta(ex)
-relatia pe care le are cu celelate personaje
-4 trasturi ale personajului dominante pe care insisti mai mult

multumesc
Cu multa placere :* Ma bucur ca te-am ajutat :)
:*
2014-04-02T16:43:46+03:00
Cine este personajul in opera
Cine e el in realitate (citat)
Caracterizarea directa (aratam ori imbracamintea la Vizita ... ori calitatile fizice si morale la Toma Alimos )
Caracterizare indirecta (fapte si vorbe si ce rezulta din acestea -la toate caracterizarile )
Atitudinea fata de alte personaje
Concluzie

Sper ca te-am ajutat :)
multumesc
cla cine e personajul in opera citat
la ce text esti ?