Imi spune cineva care din cuvinte sunt proverbe si care sunt zicatorile:a face haz de necaz;ziua ceas si ceasul clipa;cine se scoala de dimineata departe ajunge;a da cu oistea in gard;un ceas al diminetiplateste cat trei de amiaz;totraul spre bine;graba strica treaba.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T15:51:52+03:00
A face haz de necaz- zicatoare    ziua cceas si ceasul clipa- zicatoare    cine se scoala de dimineata departe ajunge - proverb     a da cu oastea in gard- zicatoare     un ceas al diminetii plateste cat trei e amiaza -  proverb       tot raul spre bine - zicatoare    graba stica treaba- proverb
2014-04-02T15:52:07+03:00
Proverbe>cine se scoala de dimineata departe ajunge,graba strica treaba.
zicatori>a face haz de necaz, ziua ceas si ceasul clipa,a da cu oistea in gard,un ceas al diminetiplateste cat trei de amiaz,.totraul spre bine
2 5 2