Răspunsuri

2014-04-02T15:20:59+03:00
Poi numeralul fractionar este:de exemplu Am luat  jumatate de kilogram de cartofi. Jumatate este numeral fractionar ;)

Asta stiu..De exemplu numeralul distributiv se formeaza astfel
Cate+numeral cardinal :)
Ok?Din cate am vazut mai sus ai intrebat de cel fractionar...
Nu de cel distributiv..
Pai da..El nu are o structura specifica ca numeralul distributiv? :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-02T15:29:44+03:00
Se formeaza de la numeralul cardinal propriu-zis prin derivare cu sufixul "ime" la care se adauga sfert si jumatate :doime,patrime,zecime.... acestora din urma li se antepune un numeral cardinal propriu-zis: doua treimi.........etc

1 5 1