Ei bine ' Cratima inseamna cratime, s. f. Semn grafic (-) folosit pentru a lega două sau mai multe cuvinte care se pronunță împreună, pentru a despărți cuvintele în silabe etc.; liniuță de unire. – Din ngr. krátima. -Un raspun mai intreg care sper ca te poate ajuta.
cratima inlocuieste o litera intr-un cuvant sau arata pronuntia legata a mai multor cuvinte. Semnul cratimei, adica cratima este: -
Comentariul a fost şters
Cratima[„-”] este un semn de punctuație utilizat pentru:
a rosti două părți de vorbire diferite într-o singură silabă
evitarea hiatului
marcarea absentei vocalei initiale/finale
la nivel prozodic, conservă ritmul si masura versurilor
Cratima este linia de despartire care se foloseste la cuvintele s-a , s-au , i-a , i-au. etc.

Răspunsuri

2014-01-18T09:00:37+02:00
folosita pentru a lega două sau mai multe cuvinte care se pronunță împreună, pentru a despărți cuvintele în silabe etc.; liniuță de unire
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T09:00:59+02:00
Liniutza care se pune intre cuvinte, un semn de punctuatie utilizat pentru a scrie doua parti de vorbire intr-un singur cuvint
1 5 1